Energiaellátása: Elektromos
Energia felvételi / töltési pontok felépítése: A közlekedési eszközök szállító-testjein kívüli bevezetett áram amivel a pólusokat irányítjuk. A szállító-testeken belüli áramellátást pedig úgynevezett “fuseok” (olvadóbiztosítékok) fogják biztosítani.
Egyéni, vagy tömegközlekedési eszköz: A közlekedési kapszula egyéni, a mágneses vonat pedig tömegközlekedési eszköz.
Hogy nézt ki?
Energiaellátása: A pályatartó konzolok két oldalán találhatóak a szélgenerátorok, ezek is ellátják energiával a nagy energiatermelő generátorokon kívül
Energiafelvételi /töltési pontok - folyamatos az egész pályán
Felépítése: Karbon csövek, ellipszis alakban, juttatják el az adott árukat, egyik városból a másikba.. Vákumcsövekben mennek a karbonszálból készített kapszulák.
A személyszállításra és teherszállításra használt “hálózat” azonos, csak más -más eszközök haladnak benne. Mindkettő eszköz mágneses módon közlekedik vákuumcsőben, így a közegellenállás, mint disszipatív erő nem rontja a rendszer hatásfokát.
A rugó rugalmas energiáját használja ki, ezzel futni lehet és minél jobban összenyomjuk a rugót a rugó annál erősebben lök el a talajról- alkalmas gyorsabb, rugalmasabb közlekedésre, de sportolásra is.
Energia ellátása: Elektromos, melyet generátor táplál. Alejtőn lefelé mozgás során termel energiát - pontosabban a mechanikai energiából villamos energiát.. Ezt az energiát nem akkumulátorokban, hanem kondenzátorokban tárolja. Kinézete egy sematikus ábrán:
Megjegyzés: Ez egy önvezető motor lenne, ami a giroszkópos szenzorainak segítségével megáll egy helyben, úgy hogy nem dől el.
Alapvetően egy hegyi motornak van tervezve az energia visszatöltés miatt ,de a városi közlekedés sem kizárt. Ha lemerül, bármely töltőponton hálózatról tölthető.
Hallottuk a Földlakóktól és - tetszett - Andrást megfigyeljük a későbbiekben is, vannak nagyon jó ötletei!
Esővíz hajtotta elektromos motorkerékpár: az eső összegyűlik a tetejéről a hátsó részen elhelyezett tartályban, és ebből az esővízből vízbontással hidrogént fejleszt, majd azt használja a működéséhez.
az emberek a vízen 1-2 személyes vizibiciklikben tudnak közlekedni, amiket az izomerőjükkel hajtanak. Kezdetlegensek tűnhet, de kell a kikapcsolódáshoz, és a testedzéshez egyaránt. Nagyobb távolságra a vízparttól nem ajánlott elmenni, hisz gyakoriak a villámok, viharok. Hajózásba éppen ezért nem gondolkodunk a sziget határian kívül.A szigethez tartozó kis-szigetre villamos meghajtású csónakokkal jutunk el, melyek az 60 km/h sebességgel száguldanak.
A kisméretű csomagokat/ leveleket önműködő drónok szállítják ki. A szigetlakók feladata: a postán a drónokat “felpakolni”. Ugyanígy a bevásárlás, gyógyszerszállítás is ezek segítségével megoldható.
A repülőgépek leszállásához szükséges repülőtér gyakorlatilag egy 500 méter x 150 méter széles vízszintes füves terület, mely spontán kijelölhető, de többnyire elektromos töltőpont közelébe célszerű.
A szélerőművek a közlekedést látják el árammal, kondenzátorokban eltárolják a termelt energiát, így nem környezetszennyező a későbbi felhasználásuk sem. A geotermikus energia várhatóan csak a szigetlakók háztazási energiaszükségletét tudják ellátni, ezért terveztünk újabb energiaellátást..
Titkos technológiával képesekvagyunk magát a szigetet elszállítani, olyan esetekben, ha megváltozna az éghajlat ezzel biztosítva az erőművek működéséhez szükséges szelet.
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%2Fpin%2F280982464237503986%2F&psig=AOvVaw3dWfCS2sPcar6X8ElgXc6z&ust=1615448097572000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCMjm_aabpe8CFQAAAAAdAAAAABA
https://asiatimes.com/2020/06/chinas-floating-maglev-train-in-testing-stage/
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.beautifullife.info%2Fautomotive-design%2Fmaglev-magnetic-levitation-train-shows-the-future-of-transportation%2F&psig=AOvVaw3dWfCS2sPcar6X8ElgXc6z&ust=1615448097572000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCMjm_aabpe8CFQAAAAAdAAAAABA2
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.newenglandwire.com%2Fapplication%2Fthe-repulsive-attractive-world-of-maglev%2F&psig=AOvVaw3dWfCS2sPcar6X8ElgXc6z&ust=1615448097572000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCMjm_aabpe8CFQAAAAAdAAAAABA8
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.energy.gov%2Farticles%2Fhow-maglev-works&psig=AOvVaw3Z6OxogCOjIhuVcE-zx3EB&ust=1615448533767000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCNjb-_Ocpe8CFQAAAAAdAAAAABAD
https://www.google.com/url?sa=i&url=http%3A%2F%2Fffden-2.phys.uaf.edu%2Fwebproj%2F212_spring_2017%2FMark_Credito%2F22296248558fd7e8535875%2Fthe-train-and-tracks-design.html&psig=AOvVaw3Z6OxogCOjIhuVcE-zx3EB&ust=1615448533767000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCNjb-_Ocpe8CFQAAAAAdAAAAABAa
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.cnn.com%2F2013%2F07%2F16%2Ftech%2Finnovation%2Felon-musk-tube-transport%2Findex.html&psig=AOvVaw0XvJKOTP3hhRtYQ5YjBY9K&ust=1615448901161000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCLCz1aOepe8CFQAAAAAdAAAAABAV
https://villanyautosok.hu/2019/06/03/teto-es-biztonsagi-ov-johet-a-bmw-robogora/
https://www.szeretlekmagyarorszag.hu/sikersztorik/hodito-utjara-indult-a-pecsi-elektromos-motor/
https://kosarertek.hu/technologia/a-dronos-hazhoz-szallitas-nem-fikcio-tobbe/
https://alternativenergia.hu/vilagsiker-kuszoben-egy-magyar-talalmany/76331
https://alternativenergia.hu/az-eddigi-legjobb-elektromos-repulo/37500